Ramen cu ou și legume

Ramen cu ou și legume

Ramenul este un preparat tradițional japonez, dar astăzi @ianca.food vă propune o variantă mai altfel… una românizată, dacă vreți să-i spunem așa, doar cu legume.

Ramenul nu trebuie fiert prea mult timp și este o combinație delicioasă și sățioasă! În plus, doritorii pot adăuga carne la toată combinația fără nici o problemă.

Deci hai să vedem cum se prepară!

Ingrediente necesare pentru Ramen:

  • Tăieței de orez Shan shi pad thai (din aceia mai groși, dar dacă preferi alt tip de noodles îi poți folosi fără probleme)
  • 1 ou ✅
  • 3 morcovi de mărime medie ✅
  • 2 cartofi ✅
  • 1 ceapă albă ✅
  • ceapă verde ✅
  • castravete ✅
  • Sos de soia
  • Sare, piper

Ingredientele marcare cu ✅ din rețeta ramen cu ou și legume le găsești pe forfresh.ro.

Modalitate de preparare și asamblare:

  1. Fierbe într-o oală mare cartofii, morcovii și ceapa albă cu un pic de sare și piper. Legumele nu trebuie să fiarbă în foarte multă apă. Este suficient ca apa să acopere legumele deoarece nu facem supă, doar avem nevoie de lichid.
  2. Separat, fierbe tăiețeii asiatici conform instrucțiunilor de pe pachet, apoi strecoară-i. Este necesar să îi fierbi separat deoarece tăiețeii lasă amidon.
  3. Fierbe și un ou, tot separat.
  4. Odată ce legumele sunt fierte, scoate cartofii afară și introdu tăiețeii în oala în care au fiert acestea. Adăugă un pic de sos de soia, gustă și potrivește de sare. Sosul de soia este destul de sărat, deci dacă ai gătit rar cu acest ingredient sau acum gătești prima oară este foarte important să ai grijă să nu adaugi pre multă sare.
  5. Cartofii îi puteți lăsa pentru a doua zi pentru piure, salată orientală etc. Se fierb doar pentru a contribui la gust și nutrienți.
  6. Într-o farfurie mare de supă asamblează preparatul. Scoate tăieței și legume din oala de supă, dar fără ca tăiețeii să înoate în lichid. Aranjează legumele cum consideri, pentru a se vedea culoarea morcovilor :).
  7. Taie castravetele proaspăt rondele, fâșii, cum crezi tu, și aranjează-l peste supă. Contrastul dintre fiert și proaspăt este cel de dă o notă aparteacestui preparat.
  8. Taie și ceapa verde.
  9. Decojește oul, taie-l în două și ornează totul peste supă. 
  10. Dacă ai poftă de picanterii, presară deasupra ceva picant – dacă nu, ramenul ”românizat” e gata. 😀

Poftă bună!

Dacă ți-a plăcut această rețetă nu uita să te abonezi la newsletterul nostru pentru a afla primul când postăm noutăți pe forfresh.ro. Mulțumim, @ianca.food pentru inspirație!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *